Mijn 3 favoriete blogs!

Lifestyle, fashion, make-up, beauty, DIY’s, eten, … Je vindt er tegenwoordig veel over op blogs.  Buiten zelf bloggen bekijk ik ook erg graag blogs, zowel Nederlandse als Engelse blogs. De Engelse blogs zijn wel mijn favoriet. Daarom mijn 3 favoriete Engelse blogs op een rijtje!🙂

(Voor de mensen die wat minder goed zijn in Engels: er staan ook veel foto’s op ;p )

3.  http://www.wendyslookbook.com/

Ze zet altijd outfits op haar website, wat erg leuk om te zien is en waar je veel inspiratie uit kan halen. Haar outfits zijn erg stijlvol en uniek.

WendysLookbook

2. http://www.silverstile.com/

Silverstile heb ik ontdekt omdat dit meisje (Ashley) eerst een youtube channel had dat ik volgende. Ze is tijdelijk met haar channel gestopt om te bloggen. De laatste tijd blogt ze minder omdat ze gaat verhuizen. Op haar blog kan je outfits, reviews, inspiratie, … vinden.

Silverstile

1. http://www.kayture.com/

Kayture is ook een blog met voornamelijk outfit posts. Maar ook werken ze vaak samen met grote merken of andere belangrijke zaken die te maken hebben met mode. Ze is ook altijd aanwezig op de Fashion Week en andere grote evenementen.

Kayture-Kristina-Bazan

xXx Luna

Geef een reactie

