Easy nail-art!

Examens zijn voorbij, de zomer is begonnen (hoewel het niet te merken is door het slechte weer) dus meer tijd voor iets belangrijks: nagels lakken!🙂 Omdat het de afgelopen maanden zo druk was met school heb ik mijn nagels helemaal niet gelakt, en zoiets kan toch niet hé! :p

loreal color riche 602 perlde de jade - 916 confettis 1

Anyways, ik heb voor deze gemakkelijke nail-art gewoon een base coat van de Hema gebruikt. Een super mooi mintgroen kleurtjes van l’Oreal en en top coat van l’Oreal. De mintgroene kleur is echt enorm mooi en zeker voor de zomer. Je ziet het nu niet door de top coat maar de groene kleur glanst heel fel. Het leuke aan de lakjes van l’Oreal is dat je geen doorzichtige top coat er meer over moet doen want dat is gewoon al in hat lakje inbegrepen.

loreal color riche 602 perlde de jade - 916 confettis 2

Van de mintgroene kleur heb je 2 dunne laagjes nodig en hetzelfde geldt voor de confettis top coat. De top coat bevat zwarte en witte confettis en heeft heel erg lichtjes glitters zitten door het doorzichtige laagje waarin de confettis zitten.

loreal color riche 602 perlde de jade - 916 confettis 3

Mintgroen lakje: l’Oreal color riche – 602 perlde de jade — Top coat: l’Oreal color riche – 916 confettis

Voordelen:

– Blijft lang zitten

– Super intense kleur

– Mooie glans

– Makkelijk om te lakken

– Klein formaat is easy om mee te nemen

Nadelen:

– Het kost € 5,99 terwijl het best wel kleine lakjes zijn

Conclusie:

Ik heb nu 4 lakjes van l’Oreal (2 gewone en 2 speciale top coats) en ik wil er graag meer! Ik vind de lakjes heel erg gemakkelijk lakken en ze blijven lang op mijn nagels zitten zonder dat er randjes afgaan. Heb je nog niks van l’Oreal in je nagellak collectie, dan moet je er echt eens eentje proberen! You will love it!

xXx Luna.

6 thoughts on “Easy nail-art!

Geef een reactie

