Shoplogje

Buiten het feit dat een deel van mijn producten op waren, ging ik de nieuwe collectie van catrice checken🙂 Nieuwe make-up is altijd leuk dus hier een review van de dingetjes die ik heb gekocht.

Catrice - 01 Ultra Black - 110 Blue I Know You - 010 Dating Joe Black - 02 Picked Cherry Blossoms - 03 Madam Butterfly

Catrice - 02 Picked Cherry Blossoms - 03 Madam Butterfly

Links: LE Neo Geisha 03 Madam Butterfly – Rechts: LE Neo Geisha 02 Picked Cherry Blossoms

Het is een simpele verpakking maar ik vind het wel mooi. Het is erg compact dus handig om mee te nemen. Ik vind het erg leuk als een product een dubbele functie heeft en deze lip/cheek kleuren hebben dat.

Catrice - 02 Picked Cherry Blossoms - 03 Madam Butterfly .swatch

Links: LE Neo Geisha 02 Picked Cherry Blossoms –  Rechts: LE Neo Geisha 03 Madam Butterfly

Ik heb voor de 2 fellere kleuren gekozen, en je kunt de kleur mooi opbouwen. Het geeft een erg mooie zomerse look vind ik, voor op het strand maar toch mooi natuurlijk. Op de lippen is het niet plakkerig maar gewoon matte.

Catrice - 01 Ultra Black - 110 Blue I Know You - 010 Dating Joe Black

Boven: LE Neo Geisha 01 Ultra Black –  Midden: 110 Blue I Know You – Onder: 010 Dating Joe Black

Ik had geen eyeliner en oogpotlood meer, en aangezien dat dingen zijn die ik vaak opnieuw moet kopen wil ik dat ze niet te duur zijn. De eyeliner van Catrice erg goed en cheap, daarom zijn deze mijn favoriet. Het kohlpotlood van Neo Geisha ziet er zo geweldig uit, de vorm van een japanse haarspeld! Alleen dat trok al mijn aandacht :)

Catrice - 01 Ultra Black - 110 Blue I Know You - 010 Dating Joe Black .swatch

Links: 110 Blue I Know You – Midden: LE Neo Geisha 01 Ultra Black –  Rechts: 010 Dating Joe Black

De oogpotloden zijn super, ik heb er niks op aan te merken. De kleur is goed duidelijk, de blauwe kleur komt ook mooit uit. De oogpotloden houden even lang als een gemiddeld oogpotlood, dus even bijwerken kan maar is geen noodzaak. De eyeliner is super intens zwart. Zo donker en blijft super goed zitten!

xXx Luna

Deze post komt 2 weken later dan gepland aangezien wordpress mijn foto’s iedere keer liet verdwijnen.

2 thoughts on “Shoplogje

Geef een reactie

