Tips voor ziek zijn

Het is weer de tijd van zakdoeken en pilletjes, veel mensen zijn ziek. Ook ik ben wat ziekjes, maar zolang het nog doenbaar is ga ik gewoon verder met de dagelijkse dingen.

Als je net zoals ik, gewoon verder doet ondanks dat je ziekjes bent, wil je er het liefst niet al te ziek uitzien… Make-up is dus handig🙂

In de video geeft Bubzbeauty enkele handige tips zoals dat je niet teveel make-up moet dragen wanneer je ziek bent want dat maakt het alleen maar erger, het liefst dus een BB cream.

Buiten wat make-up opdoen is gezond eten en drinken ook erg belangrijk. Groenten en fruit zijn nooit verkeerd om te eten. Water is natuurlijk belangrijk maar ook thee kan erg goed doen. En een gezonde soep raad ik erg aan, en het is bovendien erg lekker🙂

Ook is het erg belangrijk om erg hygiënisch te zijn. Gebruik papieren zakdoekjes en gooi ze direct weg, handen goed wassen en neem eventueel wat ontsmettingsgel voor de handen mee. Qua kleding raad ik aan om met laagjes te werken🙂

Voor de zieken onder ons, veel beterschap!

xXx Luna

2 thoughts on “Tips voor ziek zijn

Geef een reactie

