L’oréal: Color Riche – 401 Rouge Pin Up

Nagellak, I LOVE IT! In mijn vorige post over al mijn 2012 favorieten had ik deze nagellak al vermeld. Ik had dit lakje in de zomer van 2012 gekocht en het is gewoon een super lakje!🙂

l'oréal Color Riche 401 Rouge pin up 1 l'oréal Color Riche 401 Rouge pin up 2 l'oréal Color Riche 401 Rouge pin up 3 l'oréal Color Riche 401 Rouge pin up 4

Dit was het eerste lakje dat ik toen van de lijn had gekocht en ik was er toen al meteen verliefd op. Buiten het feit dat de kleur prachtig uitkomt en een mooie glans heeft blijft het lakje echt super lang zitten zonder dat je er een topcoat over moet doen. In het lakje zit namelijk al een topcoat verwerkt. Ook is het lakje makkelijk aan te brengen door de vorm van het borsteltje🙂

Voordelen:

– Super intense kleur

– Mooie glans

– Geen topcoat nodig

– Makkelijk om te lakken

– Klein formaat is easy om mee te nemen

Nadelen:

– Het kost € 5,99 terwijl het best wel kleine lakjes zijn

Conclusie!

Ik raad dit lakje enorm aan. Zelf heb ik nog een ander lakje van dezelfde lijn en ook deze is super. Misschien vind je de prijs een tegenvaller maar ik zou er sowieso eens proberen. Ik moet me altijd inhouden om niet alles te kopen als ik voorbij de lakjes kom. Het lakje is misschien wat prijzig voor het kleine flesje maar het is een supergoed lakje waarbij je geen topcoat nodig hebt. De kleuren zijn ook super mooi🙂 Ik ben fan😀

xXx Luna

One thought on “L’oréal: Color Riche – 401 Rouge Pin Up

Geef een reactie

