2012 Favorieten

Favorieten, iedereen heeft ze. Meestal blijf ik erg trouw aan een product als het me goed bevalt, maar ook test ik wel graag eens wat nieuws uit. Ik ben nog nooit zoveel met make-up bezig geweest als in 2012, favorieten heb ik dus genoeg🙂

Favorieten 1

Het Naked palette van Urban Decay vind ik een geweldig palette, het is er leuk voor een dagelijkse look. Soms cobineer ik Naked met Naked 2. Naked 2 draag ik het liefst naar een feestje of fuif. De Urban Decay oogschaduw primer is ook een must als je wilt dat je oogschaduw blijft zitten. Ik ben heel erg voorzichtig met deze 2 palettes, de hoesjes doe ik altijd terug om het borsteltje en de stikers zitten nog altijd op de spiegels :p De kleuren zijn goed gepigmenteerd en makkelijk te combineren. Dit zijn gewoon  mijn favorieten voor altijd🙂

Favorieten 2

Mijn favoriete foundation is de Naked Skin van Urban Decay. De foundation is erg licht, je voelt hem niet op je gezicht zitten. De foundation matcht perfect met mijn huidskleur (shade 3.0) en covert oneffenheden zo goed dat ik geen concealer meer gebruik. Ook gebruik ik deze foundation vaak in de plaats van concealer. BB cream vind ik ook erg leuk, de mijne is van Garnier. Het zorgt voor een erg natuurlijk resultaat. Mijn favoriete poeder is de Bourjois healty balance in 53 licht beige, het heeft ook een spiegeltje wat erg handig is. De Twilight saga Breaking Dawn part 2 van Essence is mijn favo blush, het geeft een ontzettend mooie kleur. Alleen jammer dat het een LE was…

Favorieten 3

Max Factor lippenstift in 833 Rosewood, wauw! Ik was nooit fan van lippenstift todat ik deze had gekocht. De lippenstift is fantastisch. Het voelt niet plakkerig aan, blijft super lang zitten en de kleur is prachtig. Love it! Lipgloss draag ik niet vaak maar de Glam Shine Fresh van L’Oréal bevalt me erg goed door de handige applicator. Mascara draag ik elke dag, dus als ik een nieuwe koop wil ik er het liefst niet iedere keer veel aan uitgeven. De Catrice Glamour Doll Volume mascara maakt mijn wimpers erg lang, zonder klonters en het is low budget. Daarbij gebruik ik de gel eyeliner van Catrice in black samen met het bijbehorende kwastje, mijn eyeliner lukt daarmee erg goed🙂

Favorieten 4

Nagellak, mijn collectie is gigantich. Maar mijn favoriet is Rouge Pin Up van de Color Riche lijn van L’Oréal. De nagellak is makkelijk aan te brengen en heeft een prachtige kleur. Je moet geen topcoat opdoen want het lakje blijft echt lang zitten. Qua parfum is Raspberry van Yves Rocher mijn favoriet, het is een heerlijk zoet geurtje. Kwastsjes, kwastjes, ik heb er erg veel en liefts zo zacht mogelijk. De meeste kwasten in mijn bezit zijn die van MAC (op foto nr 224)

Favorieten 5

Zo dat waren de favorieten van 2012, nu kan ik een heel jaar uitkijken naar favorieten voor 2013🙂

xXx Luna

7 thoughts on “2012 Favorieten

  1. Oeh, de Naked palette! Mooie favorieten van 2013! De gelliner van Catrice is inderdaad geweldig, maar bij mij moet ik hem steeds mengen met een mixing medium. Op één of andere manier wordt hij ontzettend snel dik, maar still amazing!

Geef een reactie

