L’Oréal volume million lashes excess

Mascara, voor mij het allerbelangrijkste van alle make-up producten. Mascara maat je ogen meer open en je wimpers langer lijken. Een goede mascara is dus super belangrijk.
Laatst kwam er een spotje van L’Oréal voorbij over hun Volume Million Lashes Excess mascara, en aangezien ik de laatste tijd alleen maar butgetmascara’s meer kocht vond ik het wel tijd voor weer eens een duurdere.

De mascara kost 16.99 euro. De verpakking belooft meer volume, geen klonters, vermenigvuldigd en tot 5 keer dikkere wimpers. Wat op de achterkant vann de verpakking staat:

Vermenigvuldig je wimpers dankzij de exclusieve combinatie van:

– Het Excess Millionizer borsteltje: een exclusief borsteltje met vele kammetjes dat in één beweging uw wimpers voller maakt, zelfs de kortste.

– De unieke volumegevende formule: Glijdt gemakkelijk over de wimpers voor een intens uitzwaaierend volume, van wortel tot punt, zonder overdaad en klonters.

– Het Excess doseersysteem: doseert de juiste hoeveelheid formule voor een perfect gedefinieerd volume.

L'oreal volume million lashes excess 0

Toen ik dan in het Kruidvat was en al die mascara’s zo mooi aan het rek zag hangen kon ik het natuurlijk niet laten om er toch maar eentje te kopen.

L'oreal volume million lashes excess 1

De verpakking van de mascara is rood met goud, ik vind de verpakking erg mooi. Je ziet eraan dat het een duurdere mascara duurder is maar het is ook geen doorsnee verpakking.

L'oreal volume million lashes excess 2

Ook heeft de mascara een nieuw borsteltje met een anti-klontertjes opening. En het klopt ook wel, bij mij zijn geen klonters te zien🙂

L'oreal volume million lashes excess 3

L'oreal volume million lashes excess 4

Mijn oog zonder mascara:

Oog 1

Met mascara in daglicht, 1 laag:
Oog 2

Met mascara in kunstlicht, 1 laag:
Oog 3

En beide ogen in dachlicht, 1 laag😀
Oog 4

Conclusie:
Ik vind het een erg goede mascara. Het is voor mij heel fijn om mee te werken en mijn wimpers lijken er langer door. Het klontert niet en het maakt mijn wimpers niet te dik of zwaar.
Ik raad hem aan om hem uit te proberen🙂

xXx ProjectBeautyFashion

2 thoughts on “L’Oréal volume million lashes excess

Geef een reactie

