2013

Gisterenavond was het een jaar geleden dat ik was begonnen met bloggen. Pfff, ik zou graag wat meer bloggen. Maar ja, tijd. Ik heb soms niet genoeg tijd. Het jaar is -nu ik het zo in het geheel kijk- toch best wel snel omgegaan. 

 Nina dorbev new year new life quote

New year 3

Goede voornemens, makkelijk zeggen maar ze nakomen lukt meestal niet :p

Mijn voornemens voor 2013;

1. Gezonder eten (dit staat al enkele jaren op het lijstje :p )

2. Meer met vriendinnen afspreken

3. Veel meer bloggen

4. Meer inzetten voor school

5. Meer genieten, minder zorgen hebben🙂

Ik vierde nieuwjaar gisteren samen met 2 vriendinnen, onder andere met Glasmetwater. Wij feestte het nieuwe jaar in😉

Ik wens jullie nog een super 2012 2013!!!

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!😀

xXx ProjectBeautyFashion

2 thoughts on “2013

Geef een reactie

