DIY: Nagellak rek

Nagellak, ik kan niet zonder. Al mijn nagellak en toebehoren nemen een kleine lade in beslag. Het is wel opgeruimd maar erg handig is het niet. Als ik een kleur zoek, moet ik altijd lakje per lakje kijken wat voor kleur het is en het uit de lade halen. Handig is anders…

Als je nog plaats hebt aan je muur, is het altijd een leuk idee om een nagellak rekje op te hangen. Je kan ze kopen, maar je kan ze ook zelf maken. Het is handig, het ziet er mooi uit en je hebt een goed overzicht over je nagellak.

Als je een betrouwbare website zoekt om een nagellak rek te kopen, raad ik deze website aan: Enchantra.com (http://enchantra.com/nagels-92/nagellakrekken). Een vriendin van mij heeft hier haar rek gekocht en het ziet er super uit.

Voor de creatieve mensen onder ons, je kan het ook zelf maken. YouTube staat vol met allerlei filmpjes over hoe je het zelf kan maken.

Of als je het liever niet hebt dat er iets aan je muur hangt kan je er altijd een kopen, of maken die je gewoon ergens neer kan zetten (wat ik persoonlijk beter vind). Je kan het op verschillende manieren maken. Again, op youtube vind je echt veel verschillende filmpjes.

Deze vind ik persoonlijk iets makkelijker, maar ziet er wel wat minder mooi uit als de bovenste;

Voila, nu heb je een idee hoe je je nagellakjes kan organiseren. Als jullie eventueel nog een ander idee hebben om ze mooi en handig te plaatsen, laat het dan gerust weten🙂

xXx ProjectBeautyFashion

One thought on “DIY: Nagellak rek

Geef een reactie

