Countdown to Christmas: DIY

Oké, na 5 maanden (!) niks meer te hebben gepost ben ik er weer… Ik had geen idee dat ik al zo lang niet meer gepost had, het leek veel minder lang. Vrijdag begin ik met mijn examens en ik heb er (natuurlijk) geen zin in. Ik vond gewoon (toen ik doorhad dat ik al zo lang niet meer geblogd had) tijd om nog eens te bloggen… En omdat ik zo lang ben weggeweest verdiende de lay-out van mijn blog ook een update🙂 Genoeg gezeurd… Naar de post!

Ik ben een erg grote fan van Kerstmis, als het kon zou ik het hele huis volhangen met kerstspulletjes. Maar natuurlijk, mijn ouders willen het niet te overdreven doen, wat ik wel begrijp.

Als je net zoals ik, aan het aftellen bent naar Kerstmis kun je iets maken wat wat leuker is dan je normale kalender. Hier is de DIY waarmee je kunt aftellen naar Kerstmis!😀

Ik ga dit waarschijnlijk maken, als ik er de tijd voor vind🙂

xXx ProjectBeautyFashion

Ps. Voor een 9, draai je gewoon de 6 om🙂

Geef een reactie

