Guess: Fall Winter 2012/2013

Nu is het nog lekker zomer, maar Guess heeft de foto’s van hun wintercollectie al vrijgeven. Guess heeft gebruik gemaakt van dierenprinten maar er zitten ook stuks bij die mij aan schoolmeisjes doen denken. Er zitten opvallendere stuks in de collectie maar ook wat meer ‘normale’ stuks. Ik vind het een sensuele collectie en ook de foto’s stralen een stevige dosis girlpower uit.

Mijn mening over deze collectie is dat er een heel aantal mooie stuks bijzitten, er zijn natuurlijk ook dingen die mijn stijl niet zijn of mij natuurlijk niet zo mooi zouden staan. Ik vind dit echt een statement collectie en ben er erg benieuwd naar.

Wat vinden jullie van deze collectie?

xXx ProjectBeautyFashion

2 thoughts on “Guess: Fall Winter 2012/2013

Geef een reactie

