Mini shoplog!

Gisteren na het examen was mam mij komen halen, toen ik in de auto stapte zei ze dat mijn enkellaarsjes heel versleten waren en dat ik nieuwe nodig had. Mama ging toch sowieso brood uithalen in het centrum dus daarna gingen we even naar de schoenenwinkel.

Ik heb een vijftal mooie schoenen gepast waaronder deze sleehakken maar mijn maat hadden ze niet meer😦 Jammer want ze zijn super mooi😦 Nu begint de zoektocht naar deze sleehakken in mijn schoenmaat!

^Ik ga bovenstaande sleehakken echt zoeken, in mijn maat! Heeft iemand een idee waar ik ze nog kan vinden? :p

Uiteindelijk ben ik toch met hakken naar huis gekomen, het zijn redelijk hoge hakken maar omdat de hak zelf erg dik is is het vrij easy om erop te lopen🙂

Zelf zou ik deze schoenen in eerste instantie nooit gepakt hebben, omdat ik nogal een redelijk girly/feminine stijl heb :p Nu op aanraden van mama heb ik ze gepast en ook gekocht, en I love them. Ze lopen echt makkelijk, en zijn ook nog redelijk draagbaar voor school :p

Ze hadden deze schoenen ook in het blauw maar deze vond ik gewoon te ver van mijn stijl afliggen, ook al zijn ze erg mooi :p

Ik ben echt blij met mijn schoenen, het is wat ‘stoerder’ en ‘vrouwelijker’ samen eigenlijk :p

Voila, c’est ça :p

Mhh heb morgen examen Engels dus eerder;

That was my post for today, I hope I see you guys again soon🙂

Byeeeee xXx ProjectBeautyFashion

6 thoughts on “Mini shoplog!

Geef een reactie

