Random post: Naamgeving OPI + Examens maandag

Ja ja, morgen heb ik examen. Natuurlijk neem ik me altijd voor om mooi op tijd te beginnen met leren en niet te treuzelen en door te werken.

Maar dit komt er eigenlijk niet van. Pfff, heb er echt geen zin in. Denkend dat ik eigenlijk moet gaan leren :s Nja, dus examens = geen blogposten of alleen een random post :p Dus meestal geef ik een 5 tal filmpjes tegelijk maar aangezien ik 2 weken lang een random post moet voorzien ga ik zuinig zijn en geef ik jullie er 1🙂

Deze random post gaat over hoe de naamgeving bij O.P.I werkt🙂

xXx ProjectBeautyFashion

2 thoughts on “Random post: Naamgeving OPI + Examens maandag

  1. Oh my, succes morgen met je examen! Het is belangrijk, dat filmpje is echt leuk! Suzi heeft inderdaad een geweldige job, wauw. Ik vind de namen ook zo creatief! Wat gaaf ook te zien hoe ze het maken. WAUW!

Geef een reactie

