Shoplog + dubbele swatch van Essie: Beach Bum Blue + Trophy wife

Amai wat een lange titel :p Okeee, heey heey :p Zoals beloofd een shoplog + een dubbele swatch🙂 Ik had deze 2 kleurtjes al vaker in het Kruidvat gespot maar toen ik zaterdag voor het Essie-rek stond kon ik die mooie kleuren niet weerstaan!

Hebbe, hebbe, hebbe! En ja natuurlijk, nu heb ik ze! In totaal own ik nu 62(!) nagellakjes😀 Dus nu is het tijd voor een tijdelijk nagellak-verbod! Tenzij ik een koopje zie natuurlijk😉 Oké de swatches…

Ik heb nr 96 gwn geswatcht op mijn nagelwiel maar nr 97 draag ik vandaag (en ik ben super tevreden!). Dus rechtsonder heb ik nr 97 eerst in het licht gefotografeerd maar om een of andere reden wilde de combinatie van het daglicht en mijn camera niet lukken. Dus wonder boven wonder kan je het wel goed zien onder mijn lamp-foto :p De kleuren komen naar mijn gevoel niet echt super uit op de foto’s maar eerder in de aard van…

Oké, ik vind deze kleurtjes echt super! I’m lately into blue :p Ik vind de kleurtjes echt super en raad ze ook echt aan. Nr 97 kreeg ik op mijn nagels als mooi met 1 laagje🙂 Ik vind ook dat Essie handige borsteltjes heeft voor te lakken. De prijs per Essie lakje bedraagt denk ik 11 à 12 euro dus ik kan wel zeggen dat de kwaliteit mooi in verhouding staat met de prijs. Om het even slim uit te drukken :p

Zo zo, dat was het weer voor vandaag.

Au revoir, en tot ziens dan maar❤

xXx ProjectBeautyFashion

6 thoughts on “Shoplog + dubbele swatch van Essie: Beach Bum Blue + Trophy wife

  1. OMG schat🙂 Jij hebt echt enorm veel lakjes, als ik eens een kleur niet vind tussen mijn eigen verzameling kom ik gewoon even bij jou langs he? Je vind het vast niet erg als ik eens mijn nagels kom lakken terwijl we even bijkletsen zeker?😉 Deze twee van ESSIE zien er in ieder geval al geweldig uit xoxo

    • Mercikes schattie :p Ik ga nu toch een tijdje proberen als ik in het Kruidvat ben om met een boog om al de nagellakjes heenlopen :p Ik heb ook nog een paar kleuren in mijn collectie die ik nog niet heb opgedaan xD xXx

  2. Wauw, ESSIE! I love Essie, hun collecties zijn geweldig, sowieso zou ik het hele assortiment willen opkopen, ben nu ook echt happy dat ze bij de drogisterij worden verkocht.. niet echt slim voor mij.. maarja care. xD Mooie kleuren heb je gekozen, ze dekken ook echt goed.🙂 Nummer 97 is echt gorgeous!

Geef een reactie

