Swatch: O.P.I – Blue my mind

Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, oké dit was dus het eerste OPI lakje dat ik in mijn bezit heb en I LOVE IT! Het is echt een echt zo een nachtblauwe (?) kleur :p Het is gewoon een super kleurtje🙂 Ik had al langer deze swatch belooft maar school slorpt weer al mijn tijd op GRRRRRR! Dus daarom komt deze swatch met wat vertraging😉

Oké, ik heb dit kleurtje al een aantal keren op mijn nagels gehad en I LOVE IT! Omdat ik op dit moment een andere kleurtje op mijn nagels heb en sinds een tijdje de trotse eigenaar ben van maar liefts 4 nagelwielen, heb ik dus de swatch via het nagelwiel gedaan🙂

Aaaaaah, I’m in love❤ Deze kleur is echt super. Deze kleur heeft een lichte glans wat echt fantastisch is :D Ik zou dit kleurtje echt aanraden want het is echt super. Het beste resultaat krijg je (net zoals bij de meeste lakjes) pas bij 2 lagen. Lakjes van OPI kosten altijd rond de 13 euro maar bij mijn Sephora krijg je bij elke eerste aankoop 15% korting dus mijne koste maar rond de 11 euro😀

Zo dat was de swatch voor vandaag🙂 Check morgen mijn blog weer wat er komt een shoplog + een swatch van Essie aan🙂

Bye bye beautylovers❤

xXx ProjectBeautyFashion

4 thoughts on “Swatch: O.P.I – Blue my mind

Geef een reactie

