Swatch: Essie – Buy me a cameo

https://projectbeautyfashion.wordpress.com/2012/04/18/shoplog-nagellak-van-catrice-bourjois-essie/ >>> In deze post had ik al verteld over dat Essie opeens in mijn Kruidvat was opgedoken, een aantal dagen na deze post had ik mijn nagels dus gelakt en foto’s getrokken. Dus die foto’s staan al enorm lang op mijn computer zonder ze te posten omwille van al die drukte. Nu dan EINDELIJK een swatch over dit bijzondere lakje.

Ik vind dit echt een leuk kleurtje, het is een kleurtje wat bij elke outfit past en in elk seizoen zeer draagbaar is.

Ik heb zowat elk kleurtje van Catrice maar de kleurtjes van Essie zijn anders, om een of andere rede vind de kleurtjes van Essie vrouwelijker dan die van Catrice. Catrice heeft mooie kleuren, maar meer de basic kleurtjes. Essie heeft een groter assortiment van een bepaalde kleur. Neem nu als voorbeeld groen; donkergroen, grasgroen, mintgroen, … Het kleurenpalet van Essie uitgebreider dan die van Catrice, ik vind Catrice nog altijd geweldig hoor maar Essie heeft iets specialere kleurtjes🙂

Toen ik dit kleurtje op mijn nagels had hebben veel mensen gevraagd van welk merk het was. Ik vind het echt een super kleurtje en draag het erg graag🙂 Bij mij in het Kruidvat betaal je 11 euro voor een lakje van Essie, niet goedkoop maar ook niet enorm duur. Omdat de prijs wat hoger is dan die van de lakjes die ik normaal koop, denk ik wel beter na voordat ik een lakje koop. Heb ik ongeveer zo’n kleur, is het iets dat ik vaak genoeg op mijn nagels zal doen, … Daardoor sta ik langer voor de rekjes Essie in het Kruidvat maar ik ben wel super tevreden erna.

Ik vind de naam echt geweldig; BUY ME A CAMEO. Ik vind het altijd super als nagellakjes een leuke naam hebben :)

Ik raad deze jullie wel aan hoor, wie zou niet blij zijn met zo’n lakje? :p

xXx ProjectBeautyFashion

4 thoughts on “Swatch: Essie – Buy me a cameo

  1. Oh my god, wat een geweldige lak van Essie! Hij is ook gorgeous om te zien hoor. ^^ Kan wel begrijpen dat ze er steeds naar vroegen.🙂 De finish is zo apart, wat ik echt amazing vind, en hem nog mooier maakt, dat hij op mijn wishlist moet! Sowieso ben ik verliefd op de lakken van Essie.

Geef een reactie

