Shoplog

Gisteren was ik met een van mijn beste vriendinnen gaan shoppen, zomer shoppen. Ik heb nog nooit een short gehad omdat ik nooit een vond die me goed stond, en gisteren kwam ik terug thuis met maar liefst 3 shorts…

Dus wat heb ik gisteren allemaal gekocht:

– 3 Shorts

– 1 Topje

– 1 Jurkje

– 1 Bikini

– 1 Product van de Lush

– 3 Gezichtsmaskertjes

– 1 Nagellakje

Ik hoop dat ik niks ben vergeten in mijn lijstje🙂

Dus ik ga vaak de H&M in maar ik kwam de afgelopen jaren zelden met iets dat ik gekocht had uit de H&M. Ik dacht, ik zal wel weer niks vinden… Maar in de H&M heb ik de 3 shortjes en de bikini gekocht

(Pssssst een tipje voor als je de afbeeldingen beter wil zien; klik op ze)

  

Ik vind de bikini echt supermooi, ze hebben de bikini ook in het lichtroze en zwart

 

Ik heb vandaag het jeans shortje aangehad en toen het te warm werd heb ik toch maar de bikini aangedaan🙂

Van het topje en het jurkje vond ik geen afbeelding dus die komen misschien wat later bij deze post.

Ik heb ook mijn eerste product uit de Lush gekocht namelijk een haarmasker. Ik ga zodra ik het product heb uitgeprobeerd er wat meer over vertellen🙂

Op mijn beste vriendin en mijn andere blog PlanetSL heb ik al wat verteld over de maskertjes die ik heb gekocht http://planetsl.wordpress.com/2012/05/19/verwen-jezelf-l/

Ik heb ook een prachtig kleurtje van OPI gekocht. Ik ben zo blij, eindelijk mijn eerste lakje van OPI. De kleur die ik had gekocht was de laatste uit dat rijtje hehe :p Nu wat leuk is bij de Sephora waar ik altijd ga is dat je op elke eerste aankoop 15% korting krijg. Ik geloof dat ik mijn OPI lakje dus tegen ongeveer 11 euro heb gekocht inplaats van ongeveer 13.95 euro🙂

Ik geef na donderdag een Swatch over de OPI, wel een hint het is een blauw kleurtje🙂

Zo, dat was het dan voor vandaag🙂

xXx ProjectBeautyFashion

3 thoughts on “Shoplog

Geef een reactie

