Verwaarloosde blog + Planet S & L

Ja ja, je zal wel hebben gemerkt dat ik mijn eigen blog heb verwaarloost sinds mijn laatste post die op mijn verjaardag was. Waarom is het altijd zo enorm druk, school enzo ik vind het echt irritant wanneer ik ’s avonds in bed lig te denken: “Shit nu heb ik alweer niks op mijn blog gepost!”. Nu ja, denken -Ik moet iets op mijn blog gaan posten- is nog iets anders dan het werkelijk doen.

Zelfs mijn snelle random-posten kwamen niet. De bedoeling van de random post was zodat ik mijn blog niet te erg in de steek zou laten, maar de blog werd weeral in de steek gelaten.

Onlangs had ik met een van mijn beste vriedinnen, glasmetwater van http://glasmetwater.wordpress.com/ afgesproken. Na een drietal uur kletsen over dat we elkaar gemist hadden, jongens, vriendinnen en de rest van de dingen waar we over bij moesten praten hadden we een idee…

Het idee van een gemeenschappelijke blog, en ja ja, die blog is al gelanceerd! Dus iedereen klikt dadelijk op de link van onze  nieuwe blog: http://planetsl.wordpress.com/. Waarom deze naam, onze blog is zowat onze planeet en GlasMetWater haar naam begint in het echt met een S en de mijne met een L. Vandaar onze naam🙂

Ik ben heel blij met een gezamelijke blog, het voelt meer als een afspraak die je moet nakomen met je beste vriendin om regelmatig op die blog te posten. Om die rede ga ik die blog niet verwaarlozen. En als ik dan toch bezig ben met een post voor PlanetSL kan ProjectBeautyFashion er ook wel bij🙂

Zo zo dat was een erg lange post🙂 Ik hoop jullie te zien op al deze bloggen

xXx ProjectBeautyFashion (of gewoonweg) L

One thought on “Verwaarloosde blog + Planet S & L

Geef een reactie

