Shoplog – Nagellak van Catrice, Bourjois en Essie

AAAAAAAAAAAAAH, ik was maandag naar het Kruidvat gegaan voor nagellak maar had niet genoeg geld mee (slim slim) en vandaag ging ik terug en AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH ze hebben nu ook Essie in het Kruidvat en maandag stond dat rek er nog niet😮

Toch ben ik blij dat er Essie is🙂 Alleen ga ik (denk ik) niet zoveel Essie nagellak kopen aangezien de prijs toch redelijk duur is…

Mijn aanwinsten (I’m addicted to nail polish!)

Ik geef meteen na deze post jullie een post over de Bourjois nagellak🙂

xXx ProjectBeautyFashion

7 thoughts on “Shoplog – Nagellak van Catrice, Bourjois en Essie

  1. Wow, zijn dat allemaal nieuwe kleurtjes? Das wel veel ja haha🙂 En essie is best duur inderdaad rond de €11… Maar in duitsland zag ik ze voor €7,95 dus dat is al wat goedkoper haha🙂

  2. Pingback: Swatch: Essie – Buy me a cameo « projectbeautyfashion

Geef een reactie

