Nail Polish – Bourjois: 10 DAYS Nail Enamel n°25

I’m in love with this nail polish! Ik vind de kleur echt super mooi en super vrolijk! Dit is ideaal voor de zomer of wanneer je gewoon zin hebt in een leuk vrolijk kleurtje😉

Deze kleur heeft een super mooie glans en ik ben er gewoon weg van, aaaah❤

Als je op zoek bent naar een leuke nagellak voor in de zomer dan raad ik je deze echt aan🙂 Zelf had ik voor dat ik deze had gekocht al een andere kleur van deze lijn gekocht (n°19, hier kan ik ook eens een post over maken) en die was me toen ook heel goed bevallen🙂

Lots of loveeeee❤

xXx ProjectBeautyFashion

9 thoughts on “Nail Polish – Bourjois: 10 DAYS Nail Enamel n°25

  1. Heeeeel erg mooi kleurtje! En de glans is echt geweldig, het verbaast me dat er geen topcoat over zit! Is het van die lijn met de gelnagels? want daar wou ik er ook nog eentje van kopen🙂

Geef een reactie

