Rode lipstick: Michelle Phan & Glasmetwater

Een van mijn beste vriendinnen heeft ook een blog (http://glasmetwater.wordpress.com/) en schreef laatst een héél interessant artikel over rode lipstick. Nu waarom vertel ik hierover? Ik ben een subscriber van Michelle Phan op Youtube en zij heeft vandaag een filmpje op haar Youtube gezet over rode lipstick, ik moest ook dus meteen aan het artikeltje denken dat mijn vriendin had geschreven.

Michelle Phan laat zien hoe je rode lipstick op super veel verschillende manieren kunt dragen. Echt, op sommige manieren was ik nooit opgekomen. Bijvoorbeeld op de manier die ze de naam Bitten heeft gegeven.

Ik heb maar 1 rode lipstick en dat is een van Rimmel van de Kate Moss collectie. Ik heb er lang geleden een artikel over geschreven🙂

xXx ProjectBeautyFashion

8 thoughts on “Rode lipstick: Michelle Phan & Glasmetwater

Geef een reactie

