Shoplog

Ik ging naar het kruidvat en nam mee…

Wonder boven wonder heb ik alle nagellakjes mooi laten staan (mede omdat bijna elke kleur die me aanstaat uit het assortiment heb :p ) Oh ja, en omdat het langer licht is rond deze tijd van het jaar zijn het geen bureau-lamp-raar-belichte foto’s meer maar gewoon foto’s in de buurt van het raam getrokkenšŸ˜€

Dus bij het KruidvatĀ bracht ik eenĀ concealer-palette van Catrice en poeder van Bourjois mee.

Ik was eigenlijk gegaan voor de NYC groene coverstick. Misschien vragen jullie je af? Huh, groene coverstick? Ik heb dus vrij weinig puistjes, maar de reden dat sommige mijn puistjes zien is omdat ze wat rood zijn. Groen staat tegenover rood in het kleurenwiel en daarom als je groen opdoet verdwijnt het rode. Normaal zou je daarna wat foundation op moeten doen om het groenige weg te krijgen.

Maar wat ben ik blij dat de NYC coverstick uitverkocht was. DIT PALETTE VAN CATRICE IS SUPER! Als je alle kleurtjes over je puistje doet verdwijnt die bijna volledig. Ik ben echt super super tevreden en dat voor de goedkope prijs! Wauw!

De kleuren zijn niet zo duidelijk op de foto maar ik raad hem echt aanšŸ™‚

De poeder van Bourjois wil ik liever op lange termijn beoordelen dus later er meer overšŸ™‚

xxx ProjectBeautyFashion

Geef een reactie

