Shoplog

Ik moet echt eens wegblijven uit het Kruidvat, er zijn veel te veel producten die ik dan wil meenemen. Voor het moment is het ook goed. Ik heb meer dan 56 potjes nagellak en toebehoren, véééél oogschaduw, veel blush, veel eyeliner, … Kortom ik heb van alles een mooie voorraad nu dus als ik wegblijf uit het Kruidvat dan zal mijn portemonne blij zijn…

Nu, wat heb ik vandaag gekocht??? Tadaaaa (zie foto hieronder)

Oké laten we beginnen bij de BB cream van Garnier

  

 

Dus ik heb het alleen maar vandaag gebruikt, maar mijn eerste indruk is zeker positief. Je ziet eigenlijk niet eens dat ik BB cream op heb. Ik heb zoieso nooit veel puistjes. Meestal 2 grotere en een paar mini puistjes. Deze zijn dan meestal een beetje rood. En dat beetje rood is helemaal verdwenen. De BB cream van Garnier is heel makkelijk uit te smeren. Dit product zou ik zeker weer aanschaffen, ik heb al veel foundations getest zonder enige verbetering. Wat ik leuk vind aan de BB cream is dat het gewoon perfect past bij mijn huidskleur. Een echte aanrader!

Ik❤ LE van Catrice. Dus nu een review over de collectie van Nymphelia

 

Wauw, het pigment van de oogschaduws is gewoonweg super! Je krijgt de kleur heel gemakkelijk en het zijn mooie kleuren. Maar ik ben weg van de blush! Wat ik leuk vind aan deze blush van Catrice is dat je niet meteen knalroze wangen krijgt. Ik heb het al gehad met een blush dat als ik 1 veeg had gedaan dat ik al super roze wangen had, en niet natuurlijk. Maar deze blush van Catrice is super, je kan de kleur mooi opbouwen en de kleur is ook gewoonweg prachtig. Ik ben echt weg van de blush

Voila dat was deze shoplog, een review van de nagellak krijgen jullie morgen🙂

xxx ProjectBeautyFashion

One thought on “Shoplog

Geef een reactie

