I’m back!

Waaauuuuww wat heb ik al lang niks meer gepost!

Ik heb al zo lang niks meer gepost dat ik blij ben dat ik mijn inloggegevens nog weet :p

Eerst en vooral sorry dat ik al in geen tijden een nieuw artikeltje heb gepost. De reden dat ik niks meer heb gepost is dat ik wat tijd nodig had in mijn persoonlijk leven. Er waren wat problemen en die moesten opgelost worden. En ik had wel veel zin om terug te gaan bloggen maar meestal was ik zo uitgeput na een lange dag dat ik liever wat op bed lag om even bij te komen van die lange dag. In de weekends deed ik dan ook alles rustig aan, op mijn eigen tempo dus kwam bloggen er ook niet meer van.

Ik heb dus nu wel genoeg inspiratie om te bloggen. Ook dingen waarvan ik al langer op de hoogte ben gaan dus nu pas gepubliceerd worden op mijn blog🙂

Ik ga terug starten met bloggen met minstens 1 artikel per week. Als ik echt geen tijd vind dan zal dat soms ook een favoriete video van youtube posten gewoon om te laten merken dat ik er weer niet tussenuit ben :p

Dan ga ik maar eens beginnen met een artikeltje🙂

Groetjes Projectbeautyfashion

2 thoughts on “I’m back!

Geef een reactie

