Sherlock Holmes 2

Ik ben normaal niet zo’n fan van dit soort type films maar aangezien we met een hele groep gingen had ik toch besloten het een kans te geven

Ik had echt zéér lage verwachtingen van de film. Op de trailer afgaand kreeg de film een zwakke score van 4/10

Maar de film was beter dan ik had verwacht en krijgt daarom een 7/10

(De meeste films die ik zie vind ik supergoed en zitten tussen de 9/10  en 10/10)

Misschien komt het doordat ik lage verwachtingen van de film had gehad maar de film mag blij zijn met een 7/10 van mij…

One thought on “Sherlock Holmes 2

Geef een reactie

