Bubzbeauty

Wanneer ik op de laptop ben vind ik het altijd leuk op tutorials op youtube te bekijken. De tutorials de ik het allerliefste zie zijn die van bubzbeauty (en ik ben een trotse subsriber!). Ze heeft héél veel verschillende tutorials Bv: Haar, make-up, DIY, …

Kanaal van bubzbeauty op youtube: http://www.youtube.com/user/bubzbeauty?blend=1&ob=4

Website van bubzbeauty: http://www.bubzbeauty.com/

Enkele tutorials:

Het is niet zo dat ik echt elke tutorial uitprobeer. Als ik een turorial wil proberen dan probeer ik dat op een vriendin of op mezelf🙂 Maar ik vind het altijd leuk en vrij ontspannend op tutorials op youtube te bekijken🙂

En het restultaat van het de haartutorial die ik bij mijn vriendin heb uitgeprobeerd:

3 thoughts on “Bubzbeauty

Geef een reactie

