Glasmetwater en Projectbeautyfashion

De deurbel ging, snel stormde ik de trap af. Toen ik de deur opendeed zag ik ‘Glasmetwater’ staan. Ooooooh wat ben ik blij dat ik haar EINDELIJK nog eens heb gezien! Het was lang geleden dat we nog eens iets hadden afgesproken en ik had haar vreselijk gemist! Na een hevige knuffel vertelden we alles wat we nog niet verteld hadden. En na al die praatjes ging gekke donderdag van start🙂 Ik heb het super gehad met haar🙂 Maar aangezien ik een voorstander ben van foto’s ga ik jullie toch 1 foto prijsgeven🙂

Links: Glasmetwater (http://glasmetwater.wordpress.com/) – Rechts: Projectbeautyfashion

2 thoughts on “Glasmetwater en Projectbeautyfashion

Geef een reactie

