MAC – Blush: Gleeful and Love Joy

Met Kerst had ik ook nog 2 leuke blushes van MAC gekregen namelijk Gleeful en Love Joy. I LOVE THEM! Ik heb al vaker goedkope blush gehad waar ik niet lang plezier aan had, er was altijd wel iets dat me stoorde. Ik had ze zelf mogen uitkiezen welke ik wilde, want MAC is niet zomaar iets wat ik tussendoor wil kopen want als ik zie hoe snel mijn aandacht naar de rest van die leuke producten producten van MAC gaat en dan wil ook meer kopen dan nodig maar mijn budget… Oké ik ben aan het afdwalen, dus blushes van Mac. Ja, zoals ik al zei; Love them🙂

Beginnend bij Love Joy. Dit is echt zo een mooie kleur maar… de kleur komt weer niet goed genoeg (naar mijn mening) uit op de foto’s… Het is een zachtere kleur en ja, gewoon een super kleurtje🙂

  

Oké next one, Gleeful. Dit kleurtje ziet er wat donkerder uit. Maar als ik Gleeful op mijn wangen doe dan is het kleurtje wat zachter, naarmate je meer opdoet kan je het donkere effect krijgen zoals je op de foto ziet.

 

En dan nu een groepsfoto :p Zodat jullie wat verschil zien🙂

  

– Zoals jullie zien zijn er enkele afbeeldingen bij (die waar de namen bijstaan) niet van mij. Op die afbeeldingen met de namen bij zijn de kleuren zoals ze in het echt uitzien. Aangezien het de laatste tijd verschrikkelijk donker is en dat als ik probeer goede belichting te krijgen (met mijn bureaulamp :p ) de kleur nog niet goed te zien is… Mijn excuses voor het ongemak :p –

6 thoughts on “MAC – Blush: Gleeful and Love Joy

  1. Good day I am so happy I found your web site, I really found you by error, while I was searching on Digg for something else, Regardless I am here now and
    would just like to say many thanks for a marvelous post and
    a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at
    the minute but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do
    keep up the excellent work.

Geef een reactie

