Shoplog – Shoes

Vandaag waren de koopjes begonnen in België en ik had nieuwe schoenen nodig.

Ik ging voor 1 paar laarzen en kwam terug met 3 paar schoenen…

Dit paar laarzen heeft een grijzige kleur, wat ik super vind zijn de vele ritsjes🙂 Ik denk dat ik dit paar het meest ga dragen.

Dit paar heeft een zwarte kleur en ik vind die riempjes geweldig mooi.

Dit paar heeft een donkerbruine kleur en een groter riempje op de bovenkant, ik vind dit paar super mooi maar ik denk dat ik dit paar op school niet kan aandoen als mijn rugzak wat zwaar is. Deze heeft een smallere punt aan de hak in tegenstelling tot het zwarte paar (zie hierboven)

Nu wandel ik het nieuwe jaar beter in🙂 en bye bye oude laarzen :p

5 thoughts on “Shoplog – Shoes

  1. Hey super leuk allemaal! De korte laarsjes vind ik denk ik het leukste, ik ben vandaag naar A’pen geweest, ook voor de koopjes, maar waar kom ik mee thuis? Iets dat niet in de solden was haha, dat heb ik dus altijd🙂

Geef een reactie

