MAC – Red hot copper

Ik ben een grote oogschaduw fan en voor Kerstmis had ik dus oogschaduw gekregen van MAC and I love it!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De kleur is super! Het is een mooie kopere kleur van de metal-x collectie.

Op mijn foto’s leek de kleur eerder bruin dus heb ik er 1 afbeelding van internet tussen gedaan omdat  ik het jammer vind dat de mooie kleur koper niet tot zijn recht komt op mijn foto’s😦

Maar ik ben super blij met dit kerstcadeau🙂

Hopelijk hebben jullie ook leuke cadeau’s gehad🙂

10 thoughts on “MAC – Red hot copper

Geef een reactie

