Rimmel – Lipstick Kate Moss: 10

Laatst was ik gaan kijken voor wat nieuwe make-up producten en alweer twijfelde ik of ik een lippenstift uit de collectie van Kate bij Rimmel moest kopen… Deze keer was er echter een leuke korting actie dat als je 2 of 3 producten van Rimmel kocht dat je een bepaald procent korting kreeg. Dus had ik meteen nog een concealer erbij genomen🙂

En ik had een mooie korting van 5.24euro op die 2 producten, mijn dag was goed🙂

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Een tip want rood is nogal een moeilijke kleur:

– Gebruik Lipprimer en breng dan een laagje lippenstift aan

– Geen Lipprimer? Dit werkt bijna even goed:

                                         1.  Breng een laagje lippenstif aan

                                         2. Doe op dat laagje lippenstift wat poeder (bronzer)

                                         3. Doe weer een laagje lippenstift op

– Vergeet niet om een een ‘hap’ op je tissue te zetten

Ik heb geen lipprimer en met deze 3 stappen bleef mijn lippenstift de hele tijd perfect op!

4 thoughts on “Rimmel – Lipstick Kate Moss: 10

  1. Haha grappig, want ik heb ook nog staan twijfelen of ik deze kleur moest kopen… Uiteindelijk heb ik het niet gedaan, want ik zou hem niet zo vaak gebruiken. Wel heel leuke kleur, en handige tips❤

Geef een reactie

